Moviemaker Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Skrivet 30 Juni 2008 Hej, jag är ganska intresserad utav "Photoshop"! Jag har aldrig testat det, men tycker att det verkar jättekul. Nu är det så att det är ganska dyrt, och jag undrar om ni har nåt tips på nåt annat program som kan göra typ samma saker. PS. Jag menar typ Photoshops där man kan ändra grejer t. ex. med ett ansikte. Citera
MentalogisT Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Skrivet 30 Juni 2008 Prova GIMP 2.0 . som jag använder.. Photoshop är lite mer avancerat än GIMP också. Citera
Ozoon Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Skrivet 30 Juni 2008 Finns prov-versioner av photoshop också, så du kan ju testa. Citera
Moviemaker Skrivet 30 Juni 2008 Författare Rapport Skrivet 30 Juni 2008 Tack, ska testa GIMP! Har hört att photoshop är lite svårhanterat och är lite mer för "experter". Men kan GIMP typs samma saker?:D Citera
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Skrivet 30 Juni 2008 Photoshop är för dom som kan en hel del. Så testa med GIMP tills du kan åtminstone lite utav grafik. Citera
Ozoon Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Skrivet 30 Juni 2008 Enligt min åsikt är dom väl ungefär lika svåra, iofs har jag knappt använt GIMP och har pillat i photoshop i några år nu så... Citera
Gäst feeik Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Skrivet 8 Juli 2008 photoshop är ej för experter. det e bara att bärja smått sen när man lär sig så går man vidare till mer anancerade saker... här kan du få photoshop CS2 gratis och utan virus http://swedish.toggle.com/lv/group/view/kl...otoshop_CS2.htm och här finns lite guider till ps www.photoshoptalent.com sen i photosho finns det också en hjälp guide som är jätte bra för både nybörjare och bättre användare :D men gimp fnkar också men föredrar photo shop mer xD Citera
Bplay Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Skrivet 9 Juli 2008 Ladda ner en 30-dagarsversion på Adobes hemsida . Jag skulle rekomendera Elements då det är en nerbantad version utav det riktiga photoshop, men innehåller det som en nybörjare kan behöva! Finns bra guider på Webdesignskolan Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.