Hoppa till innehåll

Ps3 Eller Xbox 360? Rösta! Nu


Plankan
 Dela

Ps3 Eller Xbox 360? Rösta! NU  

38 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

  • Svar 28
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Lol. NI vet att Xbox 360 bara är 20 gb. Xbox elite är kanske mer, men inte mer än Sony´s 80 gb model!!!

 

Ps3, För att xbox 360 är sämst

 

Ok, den är ju inte sämst, men inte bättre än Ps3, tycker jag!

 

Xbox 360 är ju mycket billigare ;)

Ja, och sämre!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

om jag inte är dum i huvudet så är 120GB rätt så onödigt, då du ka köpa en helt ny om du skulle ha bekymmer för för lite diskutrymme. playstation 3 använder en helt vanligt 2.5-hårdisk (hårdisk för laptop's), och inte XBOX 360 som använder sina egna... rätt så dumt. ps3 har mycket mer funktioner, vilket är bra. ps3 börjar få väldigt mycket exklusiva spel, och har de mest välgjorda spelen (50GB HDD blu-ray, exklusiva).

JAG KOMMER ALLTID ATT RÖSTA FÖR PLAYSTATION!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Playstation 3, köpte den i första hand för att det antagligen kommer att komma ett antal Ratchet & Clank spel till den, + att grafiken är hur snygg som helst. Jag har mostått Xbox 360, då jag inte ser mer än 2 spel som intresserar mig.

 

 

Håller med wendos! riktigt bra ratchet and clankspel..

 

Lol, 2 Spel som intresserar dig till 360 :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst InTech

om jag inte är dum i huvudet så är 120GB rätt så onödigt, då du ka köpa en helt ny om du skulle ha bekymmer för för lite diskutrymme. playstation 3 använder en helt vanligt 2.5-hårdisk (hårdisk för laptop's), och inte XBOX 360 som använder sina egna... rätt så dumt. ps3 har mycket mer funktioner, vilket är bra. ps3 börjar få väldigt mycket exklusiva spel, och har de mest välgjorda spelen (50GB HDD blu-ray, exklusiva).

JAG KOMMER ALLTID ATT RÖSTA FÖR PLAYSTATION!

 

Du har fel där, vad är det med fel med en 120GBs hårddisk?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ps3 utan tvekan.. Jag gillar 360 och Ps3, men ärligt talat så är Ps3 bättre! ..

 

Nej jag säger inte att Ps3 är bättre för att JAG har det, det är fakta och ärlighet.

 

Mina två kompisar har 360, tänkte köpa det.. Men spelade det hos dem osv...

Tyckte det va ganska dåligt och live måste vara det sämsta dom gjort..

 

Så ändrade mig totalt och köpte ps3, är skit nöjd och den är verkligen BÄTTRE.

Redigerat av Gambet
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

va det nödvändigt att göra en omröstning om vilken av dom som är bäst i ps3 forumet? klart att ps3 får mest röster då <_< ...

 

OnT: Jag säger det jag brukar säga när jag får denna uttjatade fråga: om jag inte hade haft någon av dom hade jag sagt ps3, men nu har jag båda så jag väljer *trumvirvel* 360! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...