KuroKaktus Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 Hej. När jag söker efter en accses pungkt på dset hittar han en men dset får in koppla upp sig där. vet nån hur jag kan göra för att dset ska få koppla upp sig? Skulle bli mycket tacksam då.! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 Vad får du för felmeddelande? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 30 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 MEDELANDE: The access point´s security settings are not supported by the nintendo ds. for help, vist www.nintendiwifi.com På svenska: Portalen säkerhetsinställningar inte stöds av Nintendo DS. om hjälp, Besök www.nintendiwifi.com Vet nån vad felet är? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 Du har någon slags kryptering på routern som DS:en inte klarar. DS:en klarar bara WEP-kryptering, eller ingen kryptering alls. Hur man ändrar på krypteringsinställningarna på routern är olika för olika routrar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 30 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 Ok. Vet nån hur man ändrar på gigabyt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 Vad menar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 30 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 (redigerat) Jag menar. Vet nån vart jag kan kolla eller ändra mina ''krypteringsinställningarna''? På raoutern gigabyt. Redigerat 30 Juni 2008 av jacob_96 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 har jag fattat detta rätt?: du har en usb- connector Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 1 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Jag har en men vill inte använda den. Måste man ha den eller? För andra kör med raouter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 du måste ha den elr trådlöst bredband Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 1 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Jag har ju en raouter. Har jag ju sakt <_< . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 gå närmare den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg