Funky300 Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 Hej, jag är nybörjare med spelet så jag undrar om man kan byta numret på spelarnas tröjor, i så fall hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RamJam1921 Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 DU får byta nummer på tröjorna inför varje säsong, sen om du värvar en bra spelare. så finns det bara dåliga nummer så måste han tyvärr spela med det. tills nästa säsong, <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Funky300 Skrivet 1 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 okej men var ändrar man nummer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Brukar komma ett medelande (som alla andra saker) där det står att du måste välja spelarnas nr inför kommandesäsong. Då klickar du typ på "tröjnr" eller liknande så får du andra allas tröjnummer. Det var så på Fm07, men skulle tro att det är likadant på Fm08. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Funky300 Skrivet 1 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 ok, och det brevet kommer...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Funky300 Skrivet 4 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 ok, tack nu vet jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.