Plankan Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 GTA IV har jag redan. Här är en lista på alla spel som jag inte vill köpa: The Club, BF: Bad Company, Guitar Hero, viva pinata, Mafia 2, alone in the dark. INGA SPORT SPEL! Jag gillar action spel. INGET FIGHTING SPEL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 (redigerat) Viva pinata är Xbox 360 exklusivt... OnT: Metal gear solid 4, Uncharted och Army of two. Redigerat 30 Juni 2008 av Trips Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plankan Skrivet 1 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Viva pinata är Xbox 360 exklusivt... OnT: Metal gear solid 4, Uncharted och Army of two. Måste man vara två för att köra Army of Two? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Ratchet & Clank: Tools of Destruction? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Viva pinata är Xbox 360 exklusivt... OnT: Metal gear solid 4, Uncharted och Army of two. Måste man vara två för att köra Army of Two? Nej, men det blir mkt roligare om man kör två. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AllSpark Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Tomb raider Legend Och Thrillville : Off The Rails Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Eftersom du inte gillar Guitar Hero tipsar jag om Army of Two. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plankan Skrivet 1 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Eftersom du inte gillar Guitar Hero tipsar jag om Army of Two. Men det är så j*******a dyrt ju.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 Ska du ha ett bra spel, så kostar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plankan Skrivet 2 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 Ska du ha ett bra spel, så kostar det. Du har rätt.... Några andra spel kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 Ska du ha ett bra spel, så kostar det. Du har rätt.... Några andra spel kanske? Ratchet & Clank: Tools of Destruction? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 Köp inte Army Of Two köp Rainbow Six vegas 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.