ullbergan Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 jag dödade en í dag det va kul ska råna en villa nu och det é inte tråkit oc hur får man uppdrag? och pengar lätt utan attt åka fast så lätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 det e väl tråkigt att vänta 24 timmar bara för att man ska sitta i fängelse i 6 dagar!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 LOL! att kalla dekrim ett rpg spel är larvigt.. Det är en textbaserad skitsida som utgår från slumpen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 LOL! att kalla dekrim ett rpg spel är larvigt.. Det är en textbaserad skitsida som utgår från slumpen.. helt riktigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knibbe Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 för det fårsta e det ball det e inte shitt ok för det andra e det lätt att råna en riksbank utan att åka fast ok för det tredje var detta inte ett köp ok sälj forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 25 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2005 Dekrim är en buggad sida!!!! Jag hade 478000 och 4 gatukök, 3 smarthet och 1 i styrka. 11 i respekt och dog direkt när jag skulle misshandla!!! Han hade inte lejat Hitman!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Man måste ha mkt mer än 11 i respekt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nOfear Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 dåligt jag känade 2 trilljoner om natten fast sen efter stormen så kännade jag bara 50 biljoner :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.