steemox Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 tja, min muspekare teleporerars automatiskt upp till vänstra hörnet hela tiden, värje 10 sekund, jag pallar inte med det de går inte tryka på nåt man hinner knappt, det bara hände medans jag satt och tryckte runt på youtube, hur kan man fixa detta? för musen behövdes inte ens installeras.. Mus: X-7BF Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Master of Disaster Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 trådlös mus? kan vara en anledning, kolla batterier och att det inte är grejor i vägen för mottagaren... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Brukar hända för mig när jag har gjort något som drar mycket CPU, sedan minimerar den, för då tror datorn att den fortfarande är kvar vid den processen, och muspekaren kommer utanför den gamla rutan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Vid trådlösa eller lasermus så blir det oftast konflikter om du har ett hål i musmattan eller skrivbordet. Lasern reflekteras och går tillbaka som får muspekaren att åka till ett hörn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.