OmenChild Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Jag och några till hade tänkt att köpa oss en domän osv. Vi skulle vilja ha ett forum och en chatt Vad rekommenderar ni? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 IPB Är bäst och säkert men det kostar men phpbb3 är lite mindre säkert men helt gratis.. Chatten kan ni köra genom att göra en irckanal och sen köra ett chattscript på sidan.. dock vet jag inget.. men finns säkert nått där ute. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 SMF är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 1 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 hur gör man och hä in en Irc kannal på hemsidan jag har aldrig fattat konseptet för det ? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 (redigerat) http://sv.wikipedia.org/wiki/IRC EDIT: För att folk ska ansluta behövs en IRC-klient. En riktigt bra är Chatzilla (plugin till Firefox). Redigerat 1 Juli 2008 av Chainsawkitten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 1 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Tackar och bokar. Du får en present Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 (redigerat) använd invision free annars, googla det:P (inget mellanrum mellan invision och free), är typ som IPB (som fuska.se) fast gratis. Redigerat 1 Juli 2008 av BloodRogue Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 1 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Snabbaste svaren jag har fårr någonsin här. Tackar igen er båda 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 (redigerat) Jämförelse, IRC-services: http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_IRC_services EDIT: BTW, låt mig gissa! Presenten är en virtuell torsk! =D Redigerat 1 Juli 2008 av Chainsawkitten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tzarenc Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 använd invision free annars, googla det:P (inget mellanrum mellan invision och free), är typ som IPB (som fuska.se) fast gratis.Det är inte typ, det är IBP! Men det körs inte på din server och det är massor av reklam. Och angående IBPfree är IPB Fast det är en tidigare version av IPB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 12 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Hälst ingen reklam på froumet :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Annars kan du ju använda dig av Php-Fusion, med inbyggt forum, och en bra startsida fär din första community. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.