(=Sonic=Master=) Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 det ser tråkigt ut 1 ser mycket roligare ut har du kört ettan eller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 9 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 vilken byggnad mennar du då mennar du från hela brjan eller det som händer senare det e på den fjärde planet biten där man befriar alla dinosaurier(kommer inte ihåg va den hette) Den heter någonting på Hardrock och nånting mer. Jag kommer inte ihåg. Men banan är väldigt enkel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 Det hetter Dragon rock oc´h den där saken du är på Karata är svår men mitt tips är att först skjuta ner dom där missilerna och sen tornen. Det är rätt svårt men efter ett tag kommer du att klara det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 9 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 Ja, först är det svårt och sen så är det lätt efter ett tag. Jag tror jag tog´en 20 försök på mig första gången. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 För mig tog det 14 försök men bossen var s*it lätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 9 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 Ja, bossen var inte så svår eftersom jag hade 10 extraliv, och när jag dog första gången hade den bossen minsta lilla livet kvar, så jag tog ett extraliv och började igen. Bossen hade kvar livet från förut. Faan vad enkelt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 Håller hellt och hållet med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 9 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 Ocean force point temple är dryg andra gången. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 11 November 2003 Rapport Dela Skrivet 11 November 2003 men asså kan nån hjälpa mig:har nån nått tips om hur man klarar de där me att flyga me fågeln?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 12 November 2003 Rapport Dela Skrivet 12 November 2003 Aså, alla har ju sagt hur man ska göra, det finns inget specielt sätt att göra det på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 12 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2003 Sikta in och skjut då fort du kan. Glöm inte missilerna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 12 November 2003 Rapport Dela Skrivet 12 November 2003 rsnart lkommer starfox 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg