shacti Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 sorry ifall jag lät argmen kolla på URLwww.gamesdomain.com/gamecube/previews/starfox1.html ifall det funkar kan jag säga att bilderna är ascoola :mrgreen: ifall det inte funkar pm:a mig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 15 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 Det funkade inte!! Hur kan det vara så att det inte funkar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zero Skrivet 15 December 2003 Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 därför att det står url i början Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 15 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2003 därför att det står url i början Funkar det om man tar bort URL? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 16 December 2003 Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 sorry ifall jag lät argmen kolla på www.gamesdomain.com/gamecube/previews/starfox1.html ifall det funkar kan jag säga att bilderna är ascoola :mrgreen: ifall det inte funkar pm:a mig! nu funkar det kanske Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 16 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 sorry ifall jag lät argmen kolla på www.gamesdomain.com/gamecube/previews/starfox1.html ifall det funkar kan jag säga att bilderna är ascoola :mrgreen: ifall det inte funkar pm:a mig! nu funkar det kanske Nej det gör det inte. Det måste vara fel på länken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheatorx Skrivet 16 December 2003 Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 Hur gör man för att bäst undvika att bli insugen i Andros mun? (Sista bossen) Jag har för mig att jag har kunnat det men jag har glömt :D nu när jag försöker varva spelet :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 16 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 Hur gör man för att bäst undvika att bli insugen i Andros mun? (Sista bossen) Jag har för mig att jag har kunnat det men jag har glömt :D nu när jag försöker varva spelet :DDra dig åt sidan. Och det gör du med Loch R. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 synd att länken inte funka men gå in på gamesdomain.com sök på star fox armada (glöm ej mellanrum de ä viktigt.) ta sen det översta på resultaten det funkade för mej om inte så kan jag maila bilderna till den som vill Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 17 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 synd att länken inte funka men gå in på gamesdomain.com sök på star fox armada (glöm ej mellanrum de ä viktigt.) ta sen det översta på resultaten det funkade för mej om inte så kan jag maila bilderna till den som vill Det funkade för mig med nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 18 December 2003 Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 coola bilder va :mrgreen: jag gillade dom ska köpa spelet så fort det kommer ut :!: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 18 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2003 Jag kommer att köpa det först av alla. Det är såklart att man köper 2:an om man har 1:an. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg