KuroKaktus Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 (redigerat) Hej jag har gjort ett spel som heter: go ore gos. Det jag skickar nu är en demo till det men det kommer komma ett riktigt spel med många baner och mycket fiender på dom. LÄNK: go ore gos Om ni vill hjälpa till kan ni komma på mer banor annars behöver jag ingen hjälp. Tack för mig. EDIT: Fel länk. Rätt länk nu. Redigerat 1 Juli 2008 av jacob_96 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Ehm. gör snyggare gubbar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 1 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Det är ju meningen att det ska vara såna gubbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 (redigerat) LoL sa du precis att det är meningen att spelet ska vara fult? Och detta kallar du ett demo - Strunta i att göra fullversionen för efter att ha provat demot kommer ingen vela se mer. (Fortsätt öva dock :D) Redigerat 2 Juli 2008 av MovieMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 LoL sa du precis att det är meningen att spelet ska vara fult? Och detta kallar du ett demo - Strunta i att göra fullversionen för efter att ha provat demot kommer ingen vela se mer. (Fortsätt öva dock :D) Snyggt spel :) Det var kul med du kan nog öka hastigheten på gubbarna det hackar lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 Snyggt??? allt på spelet är gjort i paint, bilden i bakgrunden har han bara snott från google! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 Najs att man kan skippa dom små gula plupparna och gå direkt till dörren. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 Det går inte att gå nånstans i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 4 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 OMG... Det är kanske så att gubbarna inte är bra. Men jag kan öka hastigheten i gubbarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2008 OMG... Det är kanske så att gubbarna inte är bra. Men jag kan öka hastigheten i gubbarna.Försök få gubbarna att röra fötterna när dom springer..Ser f*n ut som undeads i warcraft III. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 6 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2008 Ok. Men undeds är coola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 6 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2008 Ok. Men undeds är coola.Det var med all säkerhet ingen komplimang- Grafiken suger, inte ens har du orkat animera den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.