KuroKaktus Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Skrivet 1 Juli 2008 (redigerat) Hej jag har gjort ett spel som heter: go ore gos. Det jag skickar nu är en demo till det men det kommer komma ett riktigt spel med många baner och mycket fiender på dom. LÄNK: go ore gos Om ni vill hjälpa till kan ni komma på mer banor annars behöver jag ingen hjälp. Tack för mig. EDIT: Fel länk. Rätt länk nu. Redigerat 1 Juli 2008 av jacob_96 Citera
KuroKaktus Skrivet 1 Juli 2008 Författare Rapport Skrivet 1 Juli 2008 Det är ju meningen att det ska vara såna gubbar. Citera
TiredRacoon Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Skrivet 2 Juli 2008 (redigerat) LoL sa du precis att det är meningen att spelet ska vara fult? Och detta kallar du ett demo - Strunta i att göra fullversionen för efter att ha provat demot kommer ingen vela se mer. (Fortsätt öva dock :D) Redigerat 2 Juli 2008 av MovieMe Citera
MrJesper Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Skrivet 2 Juli 2008 LoL sa du precis att det är meningen att spelet ska vara fult? Och detta kallar du ett demo - Strunta i att göra fullversionen för efter att ha provat demot kommer ingen vela se mer. (Fortsätt öva dock :D) Snyggt spel :) Det var kul med du kan nog öka hastigheten på gubbarna det hackar lite. Citera
Gäst Logfan Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Skrivet 3 Juli 2008 Snyggt??? allt på spelet är gjort i paint, bilden i bakgrunden har han bara snott från google! Citera
Harold Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Skrivet 3 Juli 2008 Najs att man kan skippa dom små gula plupparna och gå direkt till dörren. B) Citera
Gäst Logfan Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Skrivet 3 Juli 2008 Det går inte att gå nånstans i spelet? Citera
KuroKaktus Skrivet 4 Juli 2008 Författare Rapport Skrivet 4 Juli 2008 OMG... Det är kanske så att gubbarna inte är bra. Men jag kan öka hastigheten i gubbarna. Citera
garkan Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Skrivet 5 Juli 2008 OMG... Det är kanske så att gubbarna inte är bra. Men jag kan öka hastigheten i gubbarna.Försök få gubbarna att röra fötterna när dom springer..Ser f*n ut som undeads i warcraft III. Citera
KuroKaktus Skrivet 6 Juli 2008 Författare Rapport Skrivet 6 Juli 2008 Ok. Men undeds är coola. Citera
TiredRacoon Skrivet 6 Juli 2008 Rapport Skrivet 6 Juli 2008 Ok. Men undeds är coola.Det var med all säkerhet ingen komplimang- Grafiken suger, inte ens har du orkat animera den. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.