Apex Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Skulle behöva tips om ett spel som håller länge. Jag fastnar lätt för rollspel och action :P har redan Halo 3 och Dark messiah of might and magic elements. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Oblivion, Gta4 och Gears of war. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 1 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 GoW har jag tittat på och det gillade jag inte direkt och oblivion har jag på datorn men det funkar inte som det ska :P men GTA 4 lär det nog bli. Några fler spel? oO Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 BF:BC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Rollspel + Action = Mass Effect. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGRayzorZ Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASS EFFEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEECT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :P B) :P B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 1 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Hmm ska ta och kolla upp mass effect :P Finns det fler rollspel i stil med oblivion? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Hur menar du "Finns det fler rollspel i stil med oblivion?" ? Stridssystemet, friheten...vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 1 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Hmm typ frihet och att man "går upp i levels". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 Enda spelet jag vet som har liknande frihet är väl Morrowind (Xbox), trean i serien där Oblivion är fyran :P . Viking: Battle of Asgard verkar hyfsat fritt, men det är mer ett action spel skulle jag tro. Mass Effect är riktigt kul, men där har man jämt ett uppdrag att hålla sig till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 2 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 Hmm ok då vet jag nog vad jag ska skaffa och det får bli GTA 4 och mass Effect :P Tack för svaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 Nu blev jag ju sugen på att köpa Mass Effect. Kanske köper det av en kompis för typ 300 som vilje sälja det precis innan sommarlovet. Ett tips när du ska starta Mass Effect: Välj klassen som är en blandning mellan "trollkarl" och soldat, lättskönaste klassen. Du kanske inte gillar stridssytemet, men när man vant sigär det hur skönt som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.