Maenster Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Skrivet 1 Juli 2008 Den utecklas när den är lycklig ... Man kan se det på Diamond o Pearl men jag tror inte man kan se det på LG och FR
JosJuice Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Skrivet 1 Juli 2008 Den utecklas när den är lycklig ... Man kan se det på Diamond o Pearl men jag tror inte man kan se det på LG och FR Jag har för mig att någon person kan säga det till dig i FR/LG och R/S/E (det är inte samma person i R/S/E som i FR/LG).
WishCookie Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Skrivet 2 Juli 2008 JAg har haft min Togetic på pokemon Leafgreen i typ 4 år och den är i lvl 100 och jag strider med den helatiden på Leafgreen. p.s vet nån hur man får togepi på diamond och eevee på diamond.
DonaldDuck Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Skrivet 2 Juli 2008 JAg har haft min Togetic på pokemon Leafgreen i typ 4 år och den är i lvl 100 och jag strider med den helatiden på Leafgreen. p.s vet nån hur man får togepi på diamond och eevee på diamond. 1. det är högsta utvecklingen i fr/lg2. swarm 3. gården vid slottet
Maenster Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Skrivet 2 Juli 2008 Togepi e inte swarm och inte på gården ligger en ö mellan Fight och Resort Area , där finns Togepi fast du behöver använda Poke radar annars möter du inte den
fubbis Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Skrivet 2 Juli 2008 Hur ser man hur glad en pokemon är på Emerald?
WishCookie Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Skrivet 2 Juli 2008 (redigerat) JAg har haft min Togetic på pokemon Leafgreen i typ 4 år och den är i lvl 100 och jag strider med den helatiden på Leafgreen. p.s vet nån hur man får togepi på diamond och eevee på diamond. 1. det är högsta utvecklingen i fr/lg2. swarm 3. gården vid slottet Du donaldduck jag är inte dum. Jag vet att den är den största utväcklingen av togepi på FR/LG. Jag menade att jag har haft Togetic i 4 år och att jag strider med den fortfarande. Och på Diamond är den största utväcklingen togekiss. Redigerat 2 Juli 2008 av Moonlamp
Rekommendera inlägg