marrc123 Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 när utveklas togepi i leafe geen ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 När den är glad /Happines Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
marrc123 Skrivet 1 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 när vet jag det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Jag tror det är 42.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Den utecklas när den är lycklig ... Man kan se det på Diamond o Pearl men jag tror inte man kan se det på LG och FR Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Den utecklas när den är lycklig ... Man kan se det på Diamond o Pearl men jag tror inte man kan se det på LG och FR Jag har för mig att någon person kan säga det till dig i FR/LG och R/S/E (det är inte samma person i R/S/E som i FR/LG). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IceZ Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Tjejen i Pallet Town kan säga hur glad den är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 JAg har haft min Togetic på pokemon Leafgreen i typ 4 år och den är i lvl 100 och jag strider med den helatiden på Leafgreen. p.s vet nån hur man får togepi på diamond och eevee på diamond. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 JAg har haft min Togetic på pokemon Leafgreen i typ 4 år och den är i lvl 100 och jag strider med den helatiden på Leafgreen. p.s vet nån hur man får togepi på diamond och eevee på diamond. 1. det är högsta utvecklingen i fr/lg2. swarm 3. gården vid slottet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 Togepi e inte swarm och inte på gården ligger en ö mellan Fight och Resort Area , där finns Togepi fast du behöver använda Poke radar annars möter du inte den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 Hur ser man hur glad en pokemon är på Emerald? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 (redigerat) JAg har haft min Togetic på pokemon Leafgreen i typ 4 år och den är i lvl 100 och jag strider med den helatiden på Leafgreen. p.s vet nån hur man får togepi på diamond och eevee på diamond. 1. det är högsta utvecklingen i fr/lg2. swarm 3. gården vid slottet Du donaldduck jag är inte dum. Jag vet att den är den största utväcklingen av togepi på FR/LG. Jag menade att jag har haft Togetic i 4 år och att jag strider med den fortfarande. Och på Diamond är den största utväcklingen togekiss. Redigerat 2 Juli 2008 av Moonlamp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg