viko550 Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 jag lämmnade in ett ps3 40gb på lagning fick en nytt tillbaka fast det var 60gb!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! fyfan vad jag e glad :D nån som vart me om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Händer nog inte ofta, du har tar! ;) Precis som att jag fick tre Spider Man filmer plus en Spider Man väska helt gratis idag. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 1 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 (redigerat) fyfan va glad jag e ska kanske sälja min ps2 tur med spinder man sakerna Redigerat 1 Juli 2008 av viko550 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Grattis till er båda. sån tur har inte jag haft Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 1 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 *ger lite tur* hoppas du får tur nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 fyfan va glad jag e ska kanske sälja min ps2 tur med spinder man sakerna Varför ska du sälja till PS2? Bara för att du är glad? Tack så mycket, :D Grattis till er båda. sån tur har inte jag haftTack. Du kommer få tur, alla får det. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 Du måste ha varit snäll mot expediten eller nåt liknande :D Eller så vill han hjälpa ungdomar :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 Klantig expedit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 2 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 min pappa hämtade det och expiditen stoppade in ett 60 gb Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeedforSpeed Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 haha fett nice :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 Klantig expedit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 Klantig expedit. Tänk om expedtien gav någon annas PS3 till viko lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.