FD_2 Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 TJA!! Jag har gjort en ny hemsida genom bara html koder som jag har läst mig på webbdesingskolan. Det är bara första versionen på hemsidan så den är inte så bra. I dom senare versionerna skall jag infoga lite ccs och script! Hemsidan: http://www.seragames.webb.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tzarenc Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 (redigerat) Ha inga bannrar helst i början, det kan tas som oseriöst. Bakgrunden med texten IV stör mig när man ska läsa. Rätta till Resentationer knappen så att det står "RESENTATIONER". Kan du lägga till en center i logan? Redigerat 1 Juli 2008 av tzarenc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Finns inte så mycket att säga om sidan, den är brutalt misslyckad helt enkelt. Gör om, gör rätt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 (redigerat) För att vara ärlig så är sidan strykful .. men du gjorde det du kunde.. Kolla in guider och lär dig html och css.. Sen kan du lägga upp din sida här igen.. Men bra jobbat so far. Redigerat 1 Juli 2008 av garkan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FD_2 Skrivet 2 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 Nu har jag börjat lägga upp lite ny desing på start sidan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 (redigerat) Finns inte mycket att säga om sidan, inte särskilt snygg IV i bakgrunden är grymt störande och loggan borde ligga i mitten av hemsidan. Du borde läsa mera guider om html och css. 1/10 Redigerat 2 Juli 2008 av g1zm0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 Ladda ner en template istället och forstätt på den tills du lärt klart dig. För du kan inte göra ett inlägg varje gång du flyttat en bokstav eller nå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 Ha inga bannrar helst i början, det kan tas som oseriöst. Bakgrunden med texten IV stör mig när man ska läsa. Rätta till Resentationer knappen så att det står "RESENTATIONER". Kan du lägga till en center i logan? Det stavas förfan inte Resentationer x) Den stavas Recensioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 Ha inga bannrar helst i början, det kan tas som oseriöst. Bakgrunden med texten IV stör mig när man ska läsa. Rätta till Resentationer knappen så att det står "RESENTATIONER". Kan du lägga till en center i logan? Det stavas förfan inte Resentationer x) Den stavas Recensioner. Haha jag undrade när någon skulle säga det :P Å ja sidan är inte för vacker, men hade jag kunnat göra så för några år sedan hade jag varit överlycklig :D bara kul att få ihop ngt genom att lära sig mer och mer.. man kan ju inte allt från början heller. nu har han börjatlära sig använda funktioner, sen kan han gå över till designen ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 0/10 hemsk sida, med fuska.nu banner :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 jag sulle inte kunna göra bättre men....helt ihopbuggad, 0/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 Enligt mig så finns det inget att kommentera..0/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.