Npoti Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 när jag skapade en spelare så sparade jag och så och la in den på ett lag sen började jag med en karriär och då försvann gubben hjälp!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2008 när jag skapade en spelare så sparade jag och så och la in den på ett lag sen började jag med en karriär och då försvann gubben hjälp!! man kanske inte skall ha gubben i karriär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Npoti Skrivet 6 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2008 när jag skapade en spelare så sparade jag och så och la in den på ett lag sen började jag med en karriär och då försvann gubben hjälp!! man kanske inte skall ha gubben i karriär. men hur ska gubben då bli bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 6 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2008 man kan ha den i karriären, men har samma problem på ps3an, fast jag har tröttnat på fifa, och jag kom på anledningen för ett tag sedan, du bör nog spara det (vet inte vart du hittar den) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 6 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2008 Inte för att jag har Fifa 08.. men på 07 så måste man kontraktera spelaren man gjort vid starten av en karriär. Kanske är så på 08? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Npoti Skrivet 6 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2008 Inte för att jag har Fifa 08.. men på 07 så måste man kontraktera spelaren man gjort vid starten av en karriär. Kanske är så på 08?men jag har den på karriär men inte på avspark och alla dom andra sakerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 man kan ha den i karriären, men har samma problem på ps3an, fast jag har tröttnat på fifa, och jag kom på anledningen för ett tag sedan, du bör nog spara det (vet inte vart du hittar den) Gör som InTech sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Npoti Skrivet 8 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 man kan ha den i karriären, men har samma problem på ps3an, fast jag har tröttnat på fifa, och jag kom på anledningen för ett tag sedan, du bör nog spara det (vet inte vart du hittar den) Gör som InTech sa. vadå jag bör nog spara det? Fattar inte riktigt för när jag går ut från karriären så står det typ att alla lag och sånn shit har återställts Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 man kan ha den i karriären, men har samma problem på ps3an, fast jag har tröttnat på fifa, och jag kom på anledningen för ett tag sedan, du bör nog spara det (vet inte vart du hittar den) Gör som InTech sa. vadå jag bör nog spara det? Fattar inte riktigt för när jag går ut från karriären så står det typ att alla lag och sånn shit har återställts Du fick väl en handbok till spelet ?, Läs igenom den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Du sparar det inte när du gjort klart spelaren (eller jo, men det sparas inte då helt och hållet) Du ska gå in på någon annan meny och spara laguppställningarna någon annanstans. är kanske i "mitt fifa 08" eller nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Aa, Det måste va som InTech sa, :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Npoti Skrivet 8 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Aa, Det måste va som InTech sa, :) men det har jag liksomm gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.