Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Jag letar efter en bra clan med aktiva medlemar.

Jag heter Leeegolas93 med min main och är lvl 72. Min högsta combat skill är magic på lvl 64, och tränar för närvarade bara den. Mitt mål är 75.

Jag är hyfsat bra i Castle wars, brukar försvara uppe på muren mad magi och är för närvarade bara med Saradomin då jag har en Saradomin staff.

Min total lvl är 1051 och skaffar för närvarande pengar till runer med woodcuting/fletching/alching och Mining/smithing.

Adda gärna på Runescape och posta här om ni är med i eller har en bra clan.

Oj glömde nästan... är inne minst 2 timmar var dag men oftast mer (om jag inte är iväg på semester eller liknande)

Jo jag är också p2p denna månaden men ska og bli 2 till då Runescape är beroende framkallande.

Skrivet

Jag letar efter en bra clan med aktiva medlemar.

Jag heter Leeegolas93 med min main och är lvl 72. Min högsta combat skill är magic på lvl 64, och tränar för närvarade bara den. Mitt mål är 75.

Jag är hyfsat bra i Castle wars, brukar försvara uppe på muren mad magi och är för närvarade bara med Saradomin då jag har en Saradomin staff.

Min total lvl är 1051 och skaffar för närvarande pengar till runer med woodcuting/fletching/alching och Mining/smithing.

Adda gärna på Runescape och posta här om ni är med i eller har en bra clan.

Oj glömde nästan... är inne minst 2 timmar var dag men oftast mer (om jag inte är iväg på semester eller liknande)

Jo jag är också p2p denna månaden men ska og bli 2 till då Runescape är beroende framkallande.

Jag har en clan.

Lvl 80+ ( full medlem )

Lvl 80- ("trial")

Fixa lvl 80 så kan du joina min, vi slåss bl.a vid castle war o.s.v. Men vi har typ skit många mage, är du bra på melee också?

Du måste ha minst 70 i str för att bli med.

Och vi är bara members, vi har även free players med, men eftersom att dom är free så är dom "inaktiva" i klanen.

Vi har en web sida, även en privat server.

Skicka en bild på dina skills till mig.

Skrivet

Kina skulle jag kunna joina? Visserligen har jag börjat om och har inte så jätte höga skills, Men jag skillar upp snabbt då jag lirat bra på en annan Char förut.

• Skapa ny...