Sidney Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 Tja! Vet man vilka låtar eller hur många låtar GH: World Tour kommer innehålla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 Man vet att The Eagles, Linkin Park, Sublime och Van Halen kommer vara med i spelet. De har också sagt att alla låtar ska vara originalspår, låtlistan kommer antagligen vara större än GH3, dvs. fler än 70 låtar eller lika många. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 2 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 Nice det där med att alla låtar kommer vara original och inte av massa cover-band. Tror du typ Sex Pistols kommer vara med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 Låter riktigt nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 hoppas rolling stones är med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShigeruMiyamot Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 Man vet att The Eagles, Linkin Park, Sublime och Van Halen kommer vara med i spelet. De har också sagt att alla låtar ska vara originalspår, låtlistan kommer antagligen vara större än GH3, dvs. fler än 70 låtar eller lika många. fler än 70 låtar och dessutom kommer man ju givetvis att kunna ladda ner nya låtar som till gh3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 2 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 ...och göra egna. Längtar till de släpper låtlistan. Då kommer jag bestämma mig helt för om jag kommerköpad et eller inte. Just nu hänger det rätt mycket på att jag köper det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plankan Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 hoppas rolling stones är med... JA! Hoppas eminem är med! ! Nej! Bara skoja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 Jag har för mig jag har hört att Lenny Kravitz kommer ha med någon låt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 Ingen Death Metal ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Azzeus Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 Nice det där med att alla låtar kommer vara original och inte av massa cover-band. Tror du typ Sex Pistols kommer vara med? Cover band? :o Så vaddå finns det vissa låtar på GH3 som inte är "sjungna" av originalartisten? jag trodde alla låtar var "orörda" men är det nån som vet vilka låtar det är som inte är original inspelningar, asså på gh3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 Nice det där med att alla låtar kommer vara original och inte av massa cover-band. Tror du typ Sex Pistols kommer vara med? Cover band? :o Så vaddå finns det vissa låtar på GH3 som inte är "sjungna" av originalartisten? jag trodde alla låtar var "orörda" men är det nån som vet vilka låtar det är som inte är original inspelningar, asså på gh3? Alla är väl orginal, ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.