Nacke3000 Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 Det släpps ett nytt zelda spel till nintendo ds detta året Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 13 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 Det kommer ett Zelda spel till Wii, tidigast år 2010. Den är under utveckling och det är nu officiellt. Förhoppningsvis kommer den visas på E3 nästa år. Här är en artwork från det kommande spelet. http://img197.imageshack.us/img197/3982/zeldawiiposter1.jpg Som ni märker är Link nu högerhänt (anpassad till de flesta Wii användare) och han håller ej i något svärd. Det tros att flickan på bilden är svärdet eftersom hon har många likheter med Master Sword. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 20 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2009 jag fattar inte vrf ni tycker TP är dåligt. det ända dåliga är att spelet slutar när man vunnit över ganondorf.jag hade velat fortsätta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 21 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2009 I det nya zelda till wii är Link ännu äldre än han va i TP plus det nya till DS heter Spirit Tracks och tar plats 100år efter PH.Den nya Link i ST är ett barn(tonåring?)som kör ett tåg,det visar sig nämligen att han är Zeldas privata lokförare(varför han är det vet jag ej).Han kör sitt tåg till olika platser(vet ej varför)och går in i dungeons och joxar.Med sig i dungeonen har man en tom rustning(som liknar fantomerna i PH)som man kan kontrollera.Några nya items har också upptäckts dessa är(dom jag vet om i allafall): En lövfläkt som verkar va en korsning av Deku Leaf(WW) och Gust Jar(MC) En piska(typ som den Indiana Jones har). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 8 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2009 Nästa Zrlda spel kommer till NDS! Släpps i USA 1 december. Antagligen 1 Januari i sverige. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 21 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 Jag har sett att det har kommit ut ett nytt zelda spel till NDS men jag vet inte vad den heter exakt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MicKe_ZC95 Skrivet 10 December 2009 Rapport Dela Skrivet 10 December 2009 Det nya Zelda spelet till DS heter Spirit Tracks. Och vad jag såg ska de finnas tåg på spelet(?). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 21 December 2009 Rapport Dela Skrivet 21 December 2009 Det nya Zelda spelet till DS heter Spirit Tracks. Och vad jag såg ska de finnas tåg på spelet(?).Ja, det finns tåg i spelet.Spirit "TRACKS". "Tracks = Spår" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MicKe_ZC95 Skrivet 21 December 2009 Rapport Dela Skrivet 21 December 2009 Det nya Zelda spelet till DS heter Spirit Tracks. Och vad jag såg ska de finnas tåg på spelet(?).Ja, det finns tåg i spelet.Spirit "TRACKS". "Tracks = Spår" ''Spår'' Behöver väll inte va med tåg att göra . Men tack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 21 December 2009 Rapport Dela Skrivet 21 December 2009 Det nya Zelda spelet till DS heter Spirit Tracks. Och vad jag såg ska de finnas tåg på spelet(?). Ja, det finns tåg i spelet. Spirit "TRACKS". "Tracks = Spår" ''Spår'' Behöver väll inte va med tåg att göra . Men tack. Nej, men eftersom det heter Spirit Tracks och det finns tåg med i spelet kan man lägga ihop två och två Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
guldlink Skrivet 25 December 2009 Rapport Dela Skrivet 25 December 2009 Är det någon som vet om det ska komma ett nytt Zeldaspel till wii? Och isåfall när det kan vara :) ? ja jag har hört att det ska komma ett zeldaspel till wii 2010 Det nya Zelda spelet till DS heter Spirit Tracks. Och vad jag såg ska de finnas tåg på spelet(?). Ja, det finns tåg i spelet. Spirit "TRACKS". "Tracks = Spår" ''Spår'' Behöver väll inte va med tåg att göra . Men tack. du vet väl att det finns ett annat zelda spel som kommer ut på wii 2010 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MicKe_ZC95 Skrivet 26 December 2009 Rapport Dela Skrivet 26 December 2009 Det nya Zelda spelet till DS heter Spirit Tracks. Och vad jag såg ska de finnas tåg på spelet(?). Ja, det finns tåg i spelet. Spirit "TRACKS". "Tracks = Spår" ''Spår'' Behöver väll inte va med tåg att göra . Men tack. du vet väl att det finns ett annat zelda spel som kommer ut på wii 2010 Och vad exakt har det med saken att göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg