Gäst Logfan Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Skrivet 3 Juli 2008 Det är smartast att gå till polisen. Om han misslyckades så kommer han säkert försöka igen! Men om du iallafall ser om nån försöker så gå till polisen! Citera
Gäst InTech Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Skrivet 3 Juli 2008 det ´är inte bara att gå till polisen "DEHÄR IPET FÖRSÖKTE HACKA MIG" du ska ha bevis. Citera
DiRtY Skrivet 3 Juli 2008 Författare Rapport Skrivet 3 Juli 2008 det ´är inte bara att gå till polisen "DEHÄR IPET FÖRSÖKTE HACKA MIG" du ska ha bevis. jag har bevis, har kvar rapporten från mit antivirus där det står allt. Citera
Lillasyst3r Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Skrivet 5 Juli 2008 tack nu fick jag ju iallfall reda på vilken uppkopling den har com hem, som om den personen försöker igen så kan man ju kontakta dem.Mm, är du säker på att det var ett intrång? En smart hacker skulle förmodligen avnända en proxy server typ från U.S.A eller liknande? en smart? jaa, man är jävligt dum i huvudet om man bara använder 1 proxy när man ska göra intrång å shit Citera
DiRtY Skrivet 6 Juli 2008 Författare Rapport Skrivet 6 Juli 2008 nu använda han bara 1 och den var från sverige. Citera
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 6 Juli 2008 Rapport Skrivet 6 Juli 2008 tack nu fick jag ju iallfall reda på vilken uppkopling den har com hem, som om den personen försöker igen så kan man ju kontakta dem. Mm, är du säker på att det var ett intrång? En smart hacker skulle förmodligen avnända en proxy server typ från U.S.A eller liknande? en smart? jaa, man är jävligt dum i huvudet om man bara använder 1 proxy när man ska göra intrång å shit Ja meh...Jag tog ju bara ett exempel. Annars så skulle man använda från, USA, Ryssland och Afrika ;P Citera
Gäst bilking Skrivet 6 Juli 2008 Rapport Skrivet 6 Juli 2008 det ´är inte bara att gå till polisen "DEHÄR IPET FÖRSÖKTE HACKA MIG" du ska ha bevis. Varför skulle nån ljuga om ett intrång? Citera
Gäst Overkill Skrivet 6 Juli 2008 Rapport Skrivet 6 Juli 2008 det ´är inte bara att gå till polisen "DEHÄR IPET FÖRSÖKTE HACKA MIG" du ska ha bevis. Varför skulle nån ljuga om ett intrång? För att j*vlas... Men tänk själv... Om nån skulle säga att du hackade hans dator och han inte hade något bevis och du blev inburad... Därför är bevis bra. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.