Trasheye Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 om ni har köpt stripp klubben och om man har klarat g spotlight så finns det mer uppdrag: gå in i stripp klubben och in till hon som dansar och sitt där i 10minuter så kommer det stå att uppdraget är av klarat och sedan får man mer uppdrag som att döda lance. det visste inte jag förut jag bara att där för skojs skull och voila så blev det så.. as grymt=) :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 Döda Lance uppdraget kommer nog även om man inte sitter där inne, att sitta där är bara en extra grej för att kunna få pengar därifrån sen. Att döda Lance ingår i själva storyn.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 24 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 så var det inte för mig :angry: jag var tvungen att sitta där=? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 det visste jag itte... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XezoN Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 asså orka hitta alla hidden packages :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 om ni har köpt stripp klubben och om man har klarat g spotlight så finns det mer uppdrag: gå in i stripp klubben och in till hon som dansar och sitt där i 10minuter så kommer det stå att uppdraget är av klarat och sedan får man mer uppdrag som att döda lance. det visste inte jag förut jag bara att där för skojs skull och voila så blev det så.. as grymt=) :D :D redan.... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 asså orka hitta alla hidden packages :huh: det är skitenkelt med karta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 om ni har köpt stripp klubben och om man har klarat g spotlight så finns det mer uppdrag: gå in i stripp klubben och in till hon som dansar och sitt där i 10minuter så kommer det stå att uppdraget är av klarat och sedan får man mer uppdrag som att döda lance. det visste inte jag förut jag bara att där för skojs skull och voila så blev det så.. as grymt=) :D :D tror du ljuger :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zego Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 visste jag inte heller! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XezoN Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 vilket uppdrag menar du han som ringer dig och att du ska till den telefonen i bla bla?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 så var det inte för mig :angry: jag var tvungen att sitta där=? Nej man behöver inte sitta där för att få uppdraget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 26 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2004 (Xbox_suger @ 25/03-2004 18:35:19) om ni har köpt stripp klubben och om man har klarat g spotlight så finns det mer uppdrag: gå in i stripp klubben och in till hon som dansar och sitt där i 10minuter så kommer det stå att uppdraget är av klarat och sedan får man mer uppdrag som att döda lance. det visste inte jag förut jag bara att där för skojs skull och voila så blev det så.. as grymt=) :D :D tror du ljuger :P nää, han ljuger inte! det är sant. om du inte har gjort det så gör det!(om du har gjort det första vercetti uppdraget) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg