Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

om ni har köpt stripp klubben och om man har klarat g spotlight så finns det mer uppdrag: gå in i stripp klubben och in till hon som dansar och sitt där i 10minuter så kommer det stå att uppdraget är av klarat och sedan får man mer uppdrag som att döda lance. det visste inte jag förut jag bara att där för skojs skull och voila så blev det så.. as grymt=) :D :D

Skrivet

Döda Lance uppdraget kommer nog även om man inte sitter där inne, att sitta där är bara en extra grej för att kunna få pengar därifrån sen. Att döda Lance ingår i själva storyn..

Gäst Golden Star
Skrivet

om ni har köpt stripp klubben och om man har klarat g spotlight så finns det mer uppdrag: gå in i stripp klubben och in till hon som dansar och sitt där i 10minuter så kommer det stå att uppdraget är av klarat och sedan får man mer uppdrag som att döda lance. det visste inte jag förut jag bara att där för skojs skull och voila så blev det så.. as grymt=) :D :D

redan.... <_<
Gäst Xboxplayer
Skrivet

asså orka hitta alla hidden packages :huh:

det är skitenkelt med karta
Gäst Lakrits Tomte
Skrivet

tror du ljuger :P
Gäst Xboxplayer
Skrivet

så var det inte för mig :angry: jag var tvungen att sitta där=?

Nej man behöver inte sitta där för att få uppdraget.
Gäst Golden Star
Skrivet
(Xbox_suger @ 25/03-2004 18:35:19)

om ni har köpt stripp klubben och om man har klarat g spotlight så finns det mer uppdrag: gå in i stripp klubben och in till hon som dansar och sitt där i 10minuter så kommer det stå att uppdraget är av klarat och sedan får man mer uppdrag som att döda lance. det visste inte jag förut jag bara att där för skojs skull och voila så blev det så.. as grymt=) :D  :D

tror du ljuger :P

nää, han ljuger inte! det är sant. om du inte har gjort det så gör det!(om du har gjort det första vercetti uppdraget)
  • Skapa ny...