Hoppa till innehåll

Visste Ni Att?


Rekommendera inlägg

om ni har köpt stripp klubben och om man har klarat g spotlight så finns det mer uppdrag: gå in i stripp klubben och in till hon som dansar och sitt där i 10minuter så kommer det stå att uppdraget är av klarat och sedan får man mer uppdrag som att döda lance. det visste inte jag förut jag bara att där för skojs skull och voila så blev det så.. as grymt=) :D :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Golden Star

om ni har köpt stripp klubben och om man har klarat g spotlight så finns det mer uppdrag: gå in i stripp klubben och in till hon som dansar och sitt där i 10minuter så kommer det stå att uppdraget är av klarat och sedan får man mer uppdrag som att döda lance. det visste inte jag förut jag bara att där för skojs skull och voila så blev det så.. as grymt=) :D :D

redan.... <_<
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Lakrits Tomte

om ni har köpt stripp klubben och om man har klarat g spotlight så finns det mer uppdrag: gå in i stripp klubben och in till hon som dansar och sitt där i 10minuter så kommer det stå att uppdraget är av klarat och sedan får man mer uppdrag som att döda lance. det visste inte jag förut jag bara att där för skojs skull och voila så blev det så.. as grymt=) :D :D

tror du ljuger :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Xboxplayer

så var det inte för mig :angry: jag var tvungen att sitta där=?

Nej man behöver inte sitta där för att få uppdraget.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Golden Star
(Xbox_suger @ 25/03-2004 18:35:19)

om ni har köpt stripp klubben och om man har klarat g spotlight så finns det mer uppdrag: gå in i stripp klubben och in till hon som dansar och sitt där i 10minuter så kommer det stå att uppdraget är av klarat och sedan får man mer uppdrag som att döda lance. det visste inte jag förut jag bara att där för skojs skull och voila så blev det så.. as grymt=) :D  :D

tror du ljuger :P

nää, han ljuger inte! det är sant. om du inte har gjort det så gör det!(om du har gjort det första vercetti uppdraget)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...