Funky300 Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 Jag är före detta fredde300 men heter nu funky300 jag tänkte ändra avatar men när jag väljer rätt bild så blir det min gamla igen? Hjälp, hur gör man Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 du har en funky avatar nu...fyi. tryck på f5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 Jag föreslår att du dödar insekten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 Jag föreslår att du dödar insekten.WTF???? On-Topic: Ja, för att se uppdaterade avatarer måste man som TheGreatest sa, Trycka på F5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 Jag föreslår att du dödar insekten.WTF???? On-Topic: Ja, för att se uppdaterade avatarer måste man som TheGreatest sa, Trycka på F5 Bugg = Småkryp, på engelska. Var faktiskt lite småskoj. Tryck på Uppdatera många gånger, eller F5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kazekami Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 ja om man ska va jätte noga så är kryp Bug inte Bugg. XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.