Hoppa till innehåll

Mario Galaxy


Gäst Superkudden
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 35
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Svårare än n64? super mario 64?

Man behöver tydligen bara 60 stjärnor för att klara spelet :S

Klarade det för 2 minuter sen, helt ovetande om att det va slutet :>

Super mario galaxy måste jag säga är större än Super mario 64, fast det är enklare att få stjärnor.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror aldrig att jag klarade sm64. Jag var lite å spelade bara lite på skoj och fick lite stjärnor här och där. Men jag tror att jag ska skaffa SMG, men nu ska jag köra lite Zelda innan jobb inatt! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Svårare än n64? super mario 64?

Man behöver tydligen bara 60 stjärnor för att klara spelet :S

Klarade det för 2 minuter sen, helt ovetande om att det va slutet :>

Super mario galaxy måste jag säga är större än Super mario 64, fast det är enklare att få stjärnor.

 

Det är inte alls slut. Det finns 240 stjärnor bara så att du vet.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Detta spelet är för svårt för lilla mig, drygt som f*n att göra samma sak 241 gånger. >_>

Man gör inte samma sak 241 gånger. Typ alla sidor som recenserat spelet tycker att det är väldigt varierat och jag håller med.

 

Varierat? Tycker det händer samma sak hela tiden, och när jag spela ett antal andra Mario spel också, så tyker jag att det här är det sämsta av dom jag spelat.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Svårare än n64? super mario 64?

 

Man behöver tydligen bara 60 stjärnor för att klara spelet :S

Klarade det för 2 minuter sen, helt ovetande om att det va slutet :>

Super mario galaxy måste jag säga är större än Super mario 64, fast det är enklare att få stjärnor.

 

Det är inte alls slut. Det finns 240 stjärnor bara så att du vet.

 

Nja, jag ser det som ett slut om de visar Credits, vilket de gjorde efter att jag dödat Bowser sista gången när jag hade 60 stjärnor :> Fast visst finns det mer att göra, typ plocka gröna stjärnor o skit. Nu kan jag flyga i allafall :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Svårare än n64? super mario 64?

 

Man behöver tydligen bara 60 stjärnor för att klara spelet :S

Klarade det för 2 minuter sen, helt ovetande om att det va slutet :>

Super mario galaxy måste jag säga är större än Super mario 64, fast det är enklare att få stjärnor.

Det är inte alls slut. Det finns 240 stjärnor bara så att du vet.

 

Nja, jag ser det som ett slut om de visar Credits, vilket de gjorde efter att jag dödat Bowser sista gången när jag hade 60 stjärnor :> Fast visst finns det mer att göra, typ plocka gröna stjärnor o skit. Nu kan jag flyga i allafall :)

 

Det är efter man har klarat sista bowser det blir tråkigt. Då får man gå tillbaka och göra banor på tid och sånt..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Jag har skaffat spelet nu förresten och jag tycker absolut det är roligt. Inte alls svårt som någon sa.. Tror nästan att n64 var svårare. Har iaf spelat klart en galax så borde ha fått en rätt bra blick över hur spelet är.

 

Blev lite rädd först efter första banan att alla skulle vara såna där man går upp och ner och runt små klot bara. Men som tur var, nej!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har skaffat spelet nu förresten och jag tycker absolut det är roligt. Inte alls svårt som någon sa.. Tror nästan att n64 var svårare. Har iaf spelat klart en galax så borde ha fått en rätt bra blick över hur spelet är.

 

Blev lite rädd först efter första banan att alla skulle vara såna där man går upp och ner och runt små klot bara. Men som tur var, nej!

Det är ju inte svårt i början. EFTER sista bowser börjar det bli svårt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...