Shadowbeing Skrivet 5 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 Den har jag iallafall tagit. Men det är väl 20 st Ligthning card som jag inte har tagit. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 Vad menar du med MAX?max e den där typen som tror han e cool och brukar kasta in bomber på bossar ja han e ur coll men hur vnner man honom eller kan man vinna honom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 om man tar alla lighting card på ALLA banor och dödar sista bossen får man han i battle mode Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 e spelet bra ?? =? hallå nån som vill svara ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 mm jag de e ganska borrat men sammtidit kul asso det e svårt att förklara asso det e licka tknat som xIII Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 6 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 Vart är Lightning card nr 3 på Bigbu iceberg. Det sista lightning card där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 7 November 2003 Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 vilket lightning card3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 7 November 2003 Rapport Dela Skrivet 7 November 2003 mm jag de e ganska borrat men sammtidit kul asso det e svårt att förklara asso det e licka tknat som xIII fattar inte orden "licka tknat" menar du lika dant elr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 asso det e överdrivet tecknat asso inte presic data gjort kan man säga det e klart det måste ha hjälp av en data men asso det e över drivet tecknat om man tittar po bilderna men spelet e skoj Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 8 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 Vadå överdrivet tecknat. Spelet är ju kul. Förresten kan ingen hjälpa mig på Bigbu iceberg? Det sista Lightning Card jag har kvar på den banan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 vilket lightning card3 vad mennar ni med lightning card Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 de undrar ja också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg