Shadowbeing Skrivet 5 November 2003 Författare Rapport Skrivet 5 November 2003 Den har jag iallafall tagit. Men det är väl 20 st Ligthning card som jag inte har tagit. :)
(=Sonic=Master=) Skrivet 6 November 2003 Rapport Skrivet 6 November 2003 Vad menar du med MAX?max e den där typen som tror han e cool och brukar kasta in bomber på bossar ja han e ur coll men hur vnner man honom eller kan man vinna honom
K.K. Slayer Skrivet 6 November 2003 Rapport Skrivet 6 November 2003 om man tar alla lighting card på ALLA banor och dödar sista bossen får man han i battle mode
Karata Skrivet 6 November 2003 Rapport Skrivet 6 November 2003 e spelet bra ?? =? hallå nån som vill svara ??
(=Sonic=Master=) Skrivet 6 November 2003 Rapport Skrivet 6 November 2003 mm jag de e ganska borrat men sammtidit kul asso det e svårt att förklara asso det e licka tknat som xIII
Shadowbeing Skrivet 6 November 2003 Författare Rapport Skrivet 6 November 2003 Vart är Lightning card nr 3 på Bigbu iceberg. Det sista lightning card där.
Karata Skrivet 7 November 2003 Rapport Skrivet 7 November 2003 mm jag de e ganska borrat men sammtidit kul asso det e svårt att förklara asso det e licka tknat som xIII fattar inte orden "licka tknat" menar du lika dant elr
(=Sonic=Master=) Skrivet 8 November 2003 Rapport Skrivet 8 November 2003 asso det e överdrivet tecknat asso inte presic data gjort kan man säga det e klart det måste ha hjälp av en data men asso det e över drivet tecknat om man tittar po bilderna men spelet e skoj
Shadowbeing Skrivet 8 November 2003 Författare Rapport Skrivet 8 November 2003 Vadå överdrivet tecknat. Spelet är ju kul. Förresten kan ingen hjälpa mig på Bigbu iceberg? Det sista Lightning Card jag har kvar på den banan.
(=Sonic=Master=) Skrivet 8 November 2003 Rapport Skrivet 8 November 2003 vilket lightning card3 vad mennar ni med lightning card
Rekommendera inlägg