TheKingOfEvil Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 men spelet e inte så bra om jag sa vara ärlig :D mennar du att det inte är kul eller för det undrar jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 31 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 Han menar att det är tråkigt nu för tiden! Det är nästan ijämt kul i början på ett spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 3 November 2003 Rapport Dela Skrivet 3 November 2003 mm liksom när du t.e.x får ett spel spelar du så klart det tp hela tiden efter som det e nytt men sen kommer du o trötn p den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zora Link Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 JAG tycker att spelet är superbra. Det är kul att lägga bomber och det är coolt att bli guld. :new_bigcrowd: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 4 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 Man blir Guld när man vinner på Battle. Rätt så häftigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 om man får alla lighting cards kan man köra som max i multiplayer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 4 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 Vad menar du med MAX? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 e spelet bra ?? =? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 det enda som e bra ee typ att man spelar fotboll när man har vunit po batle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 Vad menar du med MAX?max e den där typen som tror han e cool och brukar kasta in bomber på bossar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 5 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 Han är ju rätt så cool. Kan man inte få fler gubbar. Jag kommer aldrig lyckas ta alla lightning cards. Därför att jag hade skitstora problem med Psycho Elevator om du vet vilken det är. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 hade ja också.men ja behöver bara en till som e på 3:e öken banan.ligthing card nr 4. i början av spelet sejer max"I´m gonna do it in my way" :mrgreen: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg