Trasheye Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 ska någon gå på dom i sommar???? jag ska gå i skövde.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 ne vad e det för grupp? vikka kända låtar sjunger dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 JAg hann inte köpa biljetter :( Dom blev slutsålda s*it-snabbt här i Göteborg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 e det nån som vet svaren på mina frågor? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 Per Gessle har varit med i gruppen iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 25 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2004 (redigerat) ne vad e det för grupp? vikka kända låtar sjunger dem?En av Sveriges mest kända grupper genom tiderna.Per Gessle i spetsen. Sommartider Flickorna på TV2 osv. Redigerat 25 Mars 2004 av # 21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 27 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2004 ne vad e det för grupp? vikka kända låtar sjunger dem? tex sommar tider,flickorna på tv2, kung av sand,skicka ett vykort älskling,när vi två blir en,när alla vännerna gått hem,billy räcker det så?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 27 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2004 Dom är ju bra :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 27 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2004 Jag läste i GT idag att dom ska flytta sin konsert från slottskogen till Nya Ullevi så dom kanske slår Bruce Springsteen's publikrekord :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 27 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2004 såg också det i tidningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 jag känner igen flickorna på tv2 och sommartider yeah yeah sommartider! men gruppen har jag inget direkt minne av, men namnet låter pyttelite bekant faktiskt... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 Ska se i piteå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.