Hoppa till innehåll

Guide Till Aimbot + Wallhack Counte Strike: Source


Rekommendera inlägg

alla servrar är ju vac-secured :(

Jamen är inte cheaten Vac Proof så är det bara skit. Gå in på unreal gaming.net och ladda ner unreal rage.v7 sen så kan du spela på vacade servrar utan att bli bannad.

 

 

Vrf säga till folk, hur man får fusk till online spel?? Tycker du att det är roligt att du lirar o så kommer det en fuskare o förstör spelet?

Redigerat av Screamarn
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 43
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Badaim, tobys.dk har mer virus än vad mpcdownloads.com har.

tobys.dk är inte den bästa källan att ladda ned ifrån, dessutom är dom så sega på att ladda upp uppdaterade fusk.

 

 

PotTe varför ska vi lägga ner?

 

Det finns inga regler på sidan som säger att man inte får snacka om det.

Redigerat av Desajn
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Badaim, tobys.dk har mer virus än vad mpcdownloads.com har.

tobys.dk är inte den bästa källan att ladda ned ifrån, dessutom är dom så sega på att ladda upp uppdaterade fusk.

 

 

PotTe varför ska vi lägga ner?

 

Det finns inga regler på sidan som säger att man inte får snacka om det.

 

För att du inte ska tipsa folk till att fuska på online spel o förstöra för andra!! Är det verkligen så svårt att fatta????

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja det är jättesvårt att fatta!11!!!!one1!!!!11!

 

Dessutom förstör dom bara för sig själv, det är inte du som blir vac-bannad. Eller hur???+++???+??

 

Nej men dem förstör spelet när dem kommer in o dödar alla alla stats förstörs!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst RySs3N

Rättare sagt "ta bort" , Som Screamarn sa , lägg ner med allt pratande om wallhack, "no"Flash,osv

 

Säger en gång till!

LÄGG NER !!!

Kan du ge f*n i att whina hela tiden om du inte tycker om fuskare gå inte in i den här tråden då, du förstör bara ändå.

 

 

Ja det är jättesvårt att fatta!11!!!!one1!!!!11!

 

Dessutom förstör dom bara för sig själv, det är inte du som blir vac-bannad. Eller hur???+++???+??

 

Nej men dem förstör spelet när dem kommer in o dödar alla alla stats förstörs!

 

Oj världen går säkert under om dina stats förstörs? Du Har ändå alldrig några bra sats så det gör inget om dom cheatar. Redigerat av RySs3N
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja det är jättesvårt att fatta!11!!!!one1!!!!11!

 

Dessutom förstör dom bara för sig själv, det är inte du som blir vac-bannad. Eller hur???+++???+??

 

 

Nej men dem förstör spelet när dem kommer in o dödar alla alla stats förstörs!

 

Oj världen går säkert under om dina stats förstörs? Du Har ändå alldrig några bra sats så det gör inget om dom cheatar.

 

 

Ojojoj har värsta coolingen kommit in nu, Bra att du håller med folk som fuskar bra :/

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Screamarn. Håll dig till tråden istället för att gå offtopic.

Vill han ha hjälp med att fixa aimbot osv. Då ska han väl få det?

Och inte massa påhopp om att man ska sluta med att skriva om det?

 

Gillar du inte det som skrivs i den här tråden, så behöver du inte kommentera alls.

 

Och om det är så synd över dina stats, kanske du borde börja spela på gamolo/gamers.nu eller andra "seriösa" spelsidor med EAC3 med mera.

Dom flesta som är bra på inet, blir värdelösa när dom spelar via EAC3, det är väldigt underligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst RySs3N

Ja det är jättesvårt att fatta!11!!!!one1!!!!11!

 

Dessutom förstör dom bara för sig själv, det är inte du som blir vac-bannad. Eller hur???+++???+??

 

 

Nej men dem förstör spelet när dem kommer in o dödar alla alla stats förstörs!

Oj världen går säkert under om dina stats förstörs? Du Har ändå alldrig några bra sats så det gör inget om dom cheatar.

 

 

Ojojoj har värsta coolingen kommit in nu, Bra att du håller med folk som fuskar bra :/

 

Haha väx upp. Sverige är ett fritt land så jag får tycka vad jag vill utan att du ska kommentera, Så om jag håller med dom som cheatar eller inte så behöver du inte bry dig. Och om dina stats blir så dåliga så kör isåfall på riktiga servrar eller blir du bara ownad då eller?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja det är jättesvårt att fatta!11!!!!one1!!!!11!

 

Dessutom förstör dom bara för sig själv, det är inte du som blir vac-bannad. Eller hur???+++???+??

 

 

Nej men dem förstör spelet när dem kommer in o dödar alla alla stats förstörs!

Oj världen går säkert under om dina stats förstörs? Du Har ändå alldrig några bra sats så det gör inget om dom cheatar.

 

 

Ojojoj har värsta coolingen kommit in nu, Bra att du håller med folk som fuskar bra :/

 

Haha väx upp. Sverige är ett fritt land så jag får tycka vad jag vill utan att du ska kommentera, Så om jag håller med dom som cheatar eller inte så behöver du inte bry dig. Och om dina stats blir så dåliga så kör isåfall på riktiga servrar eller blir du bara ownad då eller?

 

 

Hahaa det är fuskare över allt, men jag bryr mig inte jag pallar inte sitta här o tjafsa med dig för jag vet att sådan mäniskor som DU (Som leker coola över internet) inte kommer ge sig så palla och som sagt Sverige är ett fritt land så jag får fanimig säga också vad jag villl!

Redigerat av Screamarn
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...