Cleaned Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 Kinaputt: Hur vet du att han är tolv år och precis fått internet. Tre ord, du är sämst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ProCheater Skrivet 5 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2008 Ja Precis, sluta lek VIP -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2008 Ja Precis, sluta lek VIP -_- Man leker inte VIP man köper det. Men fuska med speedhack och sånt gör bara så man bli bannad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2008 Håll er till ämnet och sluta gå off-topic, annars blir jag tvungen att låsa tråden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iBye Skrivet 6 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2008 Ett hack/cheat har oftast ett virus, eller något slags virus i sig, eftersom det är gjort för att hacka sig in i programet du använder. Så det är inte konstigt om ditt virusprogram ger utslag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 Jag har testat ett sådant fusk, royal, det var ganska bra men efter 3 dagar så blev man bannad :P. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kratzz17 Skrivet 18 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2009 alla servrar är ju vac-secured :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 18 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2009 Spela mot bots då? :) Brukar jag göra om jag ska fuska lite, för att få ut den sköna känslan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 20 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2009 Du måste mena Perm banned. Men ja, fuska inte. Ladda inte ner det från någon sådan sida heller. MPCDownloads.com är bäst.Nej det är bara en massa virus skit där. Unreal gaming är bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 20 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2009 mpcdownloads.com = mpcforum.com, Är helt safe. Dock uppdateras inte fusken längre. Cheat-project.com Uppdateras fusken då och då. Väldig smidig sida osv. (Dock ska man inte lita på allt) Sen forum.mp-hacks.de finns också. Den engelska sidan verkar dock nere. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Screamarn Skrivet 22 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2009 Heregud skriv inte fusk guider till online spel det e så tråkigt nu kommer bara någon p11 se detta o fuska o förstöra spelet för andra. Lägg ner med detta att skriva online spel fusk guider!!! :( Lås tråden tycker jag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 22 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2009 alla servrar är ju vac-secured :(Jamen är inte cheaten Vac Proof så är det bara skit. Gå in på unreal gaming.net och ladda ner unreal rage.v7 sen så kan du spela på vacade servrar utan att bli bannad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg