Gäst InTech Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Skrivet 3 Juli 2008 (redigerat) Senaste Firmware - 2.41 Förra versionen 2.40 kom det problem på, därför upptaderades den och alla buggar och liknande är borta. 60 gb? - Jag hittar inte 60-gig versionen av ps3, vart finns den? Den kommer inte till sverige längre, du kan ta en ps3 med 40 gb istället, fast då måste du ha en ps2 om du tänkt spela ps2-spel på din ps3. Själv tycker jag att 60-gig är bättre, men sony vill tjäna pengar. Vilka "versioner" finns det istället för 60 gb? 20, 40 gb och 80 gb Jag vill ha bättre grafik (HD) Först köper du en lcd-tv eller en plasma-tv. Du behöver en hd-mi-kabel också. Nästan alla funkar, vissa är längre, kortare. och starkare. Kan man köpa spel i ex. usa och spela det på min europiska-ps3? Ja, alla spel (gäller ej ps2spel och liknande) Filmer då? Vissa När jag startar ps3's web, hur söker jag då efter andra sidor? Start, skriv sedan in adressen dit du vill. Jag vill ha mus och tagentbord Du kan använda vilket tagentbord (med en usb-sladd) som helst. Om du ska vara ute på internet, men om du ska spela, använd http://www.megastore.se/template/next%2CPr...?itemid=1858003 Hur många vänner kan jag ha på PSN? 50, 100 om du har 2,40 firmware Kan jag ha ett OS på mitt ps3? Ja, du kan ha linux. Kan jag spara musik, bilder och film? Ja, iallafallat musik och bilder, det beror på om det är film.. Hitta nästan alla filmer som funkar som import till svenska ps3an Här Tipsa gärna om frågor och andra saker i denna tråden. Redigerat 10 Juli 2008 av InTech Citera
Plankan Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Skrivet 4 Juli 2008 (redigerat) Det finns ingen 60 GB version i Sverige. Vem bryr sig? Man kan beställa en! Föresten, här är en länk till en mus som finns i LAGER HÄR Redigerat 5 Juli 2008 av Plankan Citera
Gäst InTech Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Skrivet 10 Juli 2008 jag vill hellre ha en svensk ps3 än en usa eller liknande. eftersom man då inte kan spela svenska ps2spel (vissa) och inte se på vissa svenska blu-ray filmer. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.