Krisse Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 BrainAgain V. 60 gig Spel: BTF: Bad Company [Favorit] Blazing Angels: Squadrons of WWII Burnout Paradise Buzz: Quiz Tv Echochrome GTA IV Guitar Hero III Pain Snakeball Warhawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 Favorit spel : GTA IV , såklart :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 först med rank 4! 1 SIXAXIS duel shock 3 1 guitar hero gitar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YaTwice Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 Mitt favoritspel är självklart: Grand Theft Auto IV Jag har bara en kontroll (Sixaxis, trådlöst, som kom med. Är inte så bra när det gäller detta) :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 glömde säga att jag hade def jam ICON och Army Of Two och favoriten är Rainbow Six Vegas 2 och har 2 kontroller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 Jag har 2 kontroller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 upptaderat listan nu, börjar bli lite stökigt att hålla på med att upptadera, eftersom det var så många som svarat xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zettan Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 (redigerat) Kan tillägga att jag precis skaffat: Guitar hero III Och har en Sixaxis kontroll och GH gitarr kontroll Redigerat 18 Juli 2008 av Halomaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 18 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2008 bra, snart kommer det en guide också :D (hur man gör ett account) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Upload Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Online id: Swed-killer Ps3: 60 gb Spel: GTA:IV, GH 3, COD 4,Skate Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Online ID: ThaNooB PS3: 60 GB Spel: GTA IV, MGS4, GH3, Army of Two, The Darkness, Resistance: FoM och Motorstorm. Det var de som går att köra online på. De andra är: Assassin's Creed, Ratchet and Clank: ToD, Spiderman 3 och Dragon Ball Z någonting... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 Nu är alla kassa funktioner borta och man ser endast spelen man har och namnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.