Big_Smoke Skrivet 2 Oktober 2008 Rapport Skrivet 2 Oktober 2008 PSN: Wehefix PS3: 60GB Spel:GTA IV , Oblivion, Assassins Creed, Motorstorm, The Darkness. Citera
felixan Skrivet 4 November 2008 Rapport Skrivet 4 November 2008 (redigerat) Online id:pettro Mina spel:orange box, gta IV, pain, gt5 prouloge,far cry 2 (favorit), feel ski, burnout paradise, lego indiana jones. har:60 gig verisionen. :) Adda mig! Redigerat 4 November 2008 av felixan Citera
Gäst sebaztian Skrivet 5 November 2008 Rapport Skrivet 5 November 2008 PSN: Zhowbiz Spel: Timeshift, Metal gear solid 4, Call of duty 4 (favorit), Uncharted, Grand theft auto IV, Ratchet & Clank ToD. PSN Spel: Lemmings 40 Gig 2 Sixaxis Ej headset eller Eye Citera
Musten Skrivet 9 November 2008 Rapport Skrivet 9 November 2008 PSN: Nolers Spel: Battlefield: Bad Company Star Wars: Force Unleashed Fifa 09 Nått Buzz! spel Nått Singstar spel Version: 80GB versionen Spelkontroller: 3 stycken Sixaxis kontroller Övrigt: Varken headset eller EYE. Citera
Sidney Skrivet 29 December 2008 Rapport Skrivet 29 December 2008 Upplivar tråden... PSN: Trafikstolpe Spel: Resistance 2 Pes09 Prince of Persia Oblivion GOTY Uncharted: Drake's Fortune Ratchet and Clank: ToD Metal Gear Solid 4 Version 80gb Handkontroller: Dualshock x1 Sixaxis x2 Headset: Nej Mus och tangentbord: Ja, både och. Kan dock inte spela med dom. Citera
Rhino Skrivet 29 December 2008 Rapport Skrivet 29 December 2008 Network namn: rednex1994 (pappa spelade i rednex) xD Spel GTA IV [Favorit1] TNA Impact WWE SmackDown Vs Raw 2008 Nba 2k7 NHL 09 FarCry 2 [[Favorit2] Call of Duty 4 Modern Warfare Buzz - Nånting Ratchet And Clank - Tools of destruction Fifa 08 Fifa Street 08 Gran Turismo 5 Proluge Version 80 Och 40 GB Handkontroller 2x Sixaxis Och en ps2 kontroll som man kan ansluta till ps3 Headset No way :) Citera
wilmerx.tk Skrivet 29 December 2008 Rapport Skrivet 29 December 2008 Uppdatera min lista, numera har jag följande spel: Rock Band [Favorit] Rock Band: AC/DC Guitar Hero World Tour Guitar Hero: Aerosmith Need For Speed: Undercover Grand Theft Auto IV Resistance 2 Uncharted: Drake's Fortune Saint's Row 2 Tony Hawk's Proving Ground Förövrigt, kan du göra mitt PSN-namn mer tydligt? Eftersom du har understruken text syns inte underline i mitt namn. Såhär: twinkle_xcb, men det skall ju givetvis vara twinkle_xcb, men eftersom det endast ser ut som ett mellanrum blir det enkelt fel. Tack, :) Citera
Gäst sebaztian Skrivet 30 December 2008 Rapport Skrivet 30 December 2008 (redigerat) Uppdaterar min lista. Psn: Zhowbiz Spel: Gta IV (Pappas favorit :P) GT5 Mirror's edge (En favorit) Cod5 (En favorit) Cod4 (Spelas ofta) Dark sector MGS4 SCIV (En favorit) Timeshift R&C:Tod Uncharted (Snart alla trophies) Psn-spel: Lemmings Tillbehör: HDTV (HDMI-kabel) Mus och tangentbord (Kan ej spela med) Eye (Ej headset) Eyecreate 2 SIXAXIS EDIT: Har 40 Gig versionen. Redigerat 30 December 2008 av sebaztian Citera
Zettan Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Skrivet 4 Januari 2009 Kan ju ta och uppdatera min lista efter ett litet tag :P PSN: Zettan Spel:Uncharted drakes fortune, COD 4, Assasins creed, GTA IV, GH3 , GH:WT Spel från PSN: Warhawk Version: 40 gigarn Handkontroller: 1 sixaxis Headset: Nej Tangentbord/Mus: Ja både och men kan inte spela med dem Citera
YaTwice Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Skrivet 5 Januari 2009 Du kan också uppdatera min information, om du har tid. PSN: DJXout Spel: Grand Theft Auto IV [Favorit] Ratchet & Clank: Tools of Destruction Ratchet & Clank: Quest for Booty Uncharted: Drake's Fortune Call of Duty 3 Call of Duty: Modern Warfare Call of Duty: World at War James Bond 007: Quantum of Solace The Simpsons Game Fallout 3 Buzz! Quiz TV Pain - (Från PlayStation Store) Siren: Blood Curse - (Från PlayStation Store) Version: 40GB versionen. Spelkontroller: 3 st Sixaxis kontroller. [Eller snarare två då en knapp fastnade på den första efter att ha tappat den i golvet, så jag köpte ett 'dubbelpack'. :P] Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.