Gäst InTech Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 tackar. wilmerx. t k, vilken version har du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 (redigerat) tackar. wilmerx. t k, vilken version har du? Jag uppdaterade mitt föra inlägg med vilken version systemet har men får väl stå till svars och tala om det igen. Jag har 40 gb. Tillägger att jag är mest aktiv med spelet Guitar Hero: Aerosmith. Redigerat 10 Juli 2008 av wilmerx.tk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 kommer adda några när jag orkar. Vill lira något spel xD. Mera personer som vill skriva kanske :D? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 jag heter kulfeldt, adda mig :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 (redigerat) flera :D? komigen nudå. Ni som är "röda" får gärna skriva in version och spel! Redigerat 12 Juli 2008 av InTech Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 (redigerat) Version 40 gb Spel : GTA IV , Motorstorm , Resistance: Fall of Man , Fifa 08 , Guitar Hero : Legends of Rock , Rock Band(Imorterat) , Tekken 5 , Call of Duty 3 , Assassins Creed. Redigerat 12 Juli 2008 av Jacquot Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 bra! Nu kan du välja vilket spel du tycker mest om (det står [Favorit] efter spelet] Det får både vara det du spelar mest eller tycker mest om, Helst så ska det vara ett onlinespel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 vill bara säja: MYCKET BRA TRÅD intech man ser hur den förbättras Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 jojjen21 heter jag på PSN. Spelen: resistance: fall of man, NHL 08, GTA IV och Need For Speed ProStreet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 ok, och ditt favoritspel är :)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zettan Skrivet 13 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2008 Jag heter på PSN: Zettan Har spelen: Call of duty 4, Assasins creed, Uncharted, GTA IV(Favorit) Version: 40 GB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 nu blir jag rank 3 favorit spel: call of duty 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.