serieritaren Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 (redigerat) du får ge 20 fm för att få vara med. om du kommer först med svaret får du hälften av insatsen plus 20 fm story: Simon hittates död kl.7 på tisdags morronen på sitt kontor det är tre som är mistänkta. 1. richard jobb: partner med simon längd: 1,68 m story: gick från jobbet kl.10 till en bar med jenifer(det ända vittne som så honom där) har vapen lisens 2. jenifer jobb: servitris (på resturangen som simon ägde) längd: 1,76 story: gick från jobbet kl.10 till en bar med richard (det ända vittet som så henne där) hennes pappa är polis och har vapen hemma 3. mike jobb: inget (fd kock på resturangen men blev sparkad av simon) längd: 1,87 story: hema hela dagen. har sutit i fängelse om simon jobb: chef över resturang och partner med richard längd:1,80 story: livsförsäkring som richard skulle få om han dog. bild längst ner kan du lista ut vem som mörda honom? RESTEN AV STORYN KOMMER I MORRON FÖR DÄR FINNS LITE BEVIS runt 12 kommer den när det har kommit några som vill vara med skriv här om du vill vara med så lägger jag upp en lista VINNST:60 FM dödskott.bmp Redigerat 4 Juli 2008 av serieritaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 20 fm, det kan jag fixa ihop på 5 minuter utan att göra någon tävling ;) Ta något rimligare pris, såsom 100 eller 200 fm istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 20 fm, det kan jag fixa ihop på 5 minuter utan att göra någon tävling ;) Ta något rimligare pris, såsom 100 eller 200 fm istället Eller hur. Jag skulle inte ens svara på det här ämnet för 20fm.(Det blir 60FM då tack :P) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 3 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2008 om bara mindtwistah är med så kommer serieritaren förlora FM. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
serieritaren Skrivet 4 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 men nu när ingen är med så är det 20 fm och för varje som är med så blir det mer fm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 nej, hälften av insatsen (20/2=10) plus 20 = 10+20=30 alltså förlust för dig om ingen mer är med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
serieritaren Skrivet 4 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 (redigerat) japp men det är roligt att se om ni löser fallet så jag ökar vinsten med 40 fm skriver färdigt storyn nu läs den där uppe Redigerat 4 Juli 2008 av serieritaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 Sätt ett bättre pris. 200 fm :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
serieritaren Skrivet 4 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 men ingen är med än ju mer som är med ju mer blir vinsten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 För lite detaljer för att kunna dra någon riktig slutsats. Vilken utgångsriktning hade kulorna? Alltså, ovanför huvudet eller nedanför huvudet? Kulor från polispistoler är ofta märkta. Hittade man kulorna? Var dem märkta? Vad satt Mike inne för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
serieritaren Skrivet 4 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 kulan hittades inte utgångsrikting ser man på bilden mike satt inne för misshandel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 Man ser inte utgångsriktingen, utan ingångsriktingen på bilden. Jag vill veta vart kulorna flög efter dem genomborrat huvudet, alltså flög dem uppåt eller nedåt? Och om kulorna nu inte genomborrade huvudet, skär upp huvudet och se om kulorna är högre upp än ingångshålen eller lägre (Om kulorna har åkt upp eller ner) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.