Mac91 Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 (redigerat) Om man har en profil på sitt xbox som man har fått en massa achivements på, kan man göra så att man får live på den profilen? Redigerat 4 Juli 2008 av Mac91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 Ja. Koppla in ethernet-sladden och sen klickar du på "Join Live". Du kanske måste byta GamerTag ifall ditt ät upptaget på live, me ndu har kvar alla achivements och allt sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mac91 Skrivet 4 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 okej, tack för svaret :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 Ja. Koppla in ethernet-sladden och sen klickar du på "Join Live". Du kanske måste byta GamerTag ifall ditt ät upptaget på live, me ndu har kvar alla achivements och allt sånt. okej, tack för svaret :) Jag ställde samma fråga en gång, Fick samma svar, :D. Då kan man ju överglänsa alla lite med all sin GameScore ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mac91 Skrivet 4 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 En fråga till. Kan man koppla upp sig till live genom att trycka i ett mobilt bredband i xboxet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 En fråga till. Kan man koppla upp sig till live genom att trycka i ett mobilt bredband i xboxet? Kanske, Det vore bra om man kunde, :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2008 Det har jag faktiskt aldrig testat oO vore grymt bra om man kunde det. Men jag tror inte det funkar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2008 Det har jag faktiskt aldrig testat oO vore grymt bra om man kunde det. Men jag tror inte det funkar... Hmm? Någon som har Mobilt Bredband som kan testa ? :huh: :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 6 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2008 Mobilt bredband ansluts genom ethernet uttaget va? Då borde det ju gå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 Mobilt bredband ansluts genom ethernet uttaget va? Då borde det ju gå.Men har det tillräkligt hög hastighet för att palla Xbox live ? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Mobilt bredband ansluts genom ethernet uttaget va? Då borde det ju gå.Men har det tillräkligt hög hastighet för att palla Xbox live ? :) Beror på hur mkt man betalar för... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 ...och hur bra mottagning du har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.