Gäst NettanSthlm Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 Vad bra att du lyckades flyga under ribban! Jo, den andra banan i den "hemliga" stjärnvärlden är verkligen super svårt Och de är nästan lika svåra allihopa i den världen. Det är bara att kämpa på! Jag har för mig att det finns 96 banor sammanlagt. Lycka till! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 det står hur många banor det finns samanlagt i addressen jag skrev tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Knuckles^ Skrivet 30 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2004 (redigerat) Det finns på gameboy advance oxå :D hehe Redigerat 30 Mars 2004 av ^Elit-Arne^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 Varje gång när jag börgar om på super mario world hittar jag nästan några nya vägar, har 93 eller 94% man kan inte hitta det sista men jag tror det är det SISTA hemliga slottet, det har jag inte kommit till men jag vet vart det är men hittar bara inte genväget till det? alltså inte sista bowser slottet utom nummer 6:s hemliga slott?? vart är vägen till de? (vissa säger att dom har klarat 100% och vissa säger attd et bara finns 96? kan någon som ahr klarat 100 bekräfta det utan att ljuga eller finns det bara 96?? ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 super mario world är as kul tycker jag vad tycker ni??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 Det finns 96 utgångar i spelet. Det är antalet avklarade utgångar som står på start menyn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 24 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2004 den där sidan du skika var ju till gameboy advance... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg