TheKingOfEvil Skrivet 5 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2008 Hehe så det kan altså bli vissa tydliga förändringar. Jag har 3 st ganondorf klistermärken där det står [Darkness] Attack +29 och sen en bild på Ganondorfs ansikte......... Det gör väll ganska stor skillnad eller :P ?? + en annan där det står [Leg] Attack +12 Det duger väll ? får inte plats med något mer ^^ :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2008 Hehe så det kan altså bli vissa tydliga förändringar. Jag har 3 st ganondorf klistermärken där det står [Darkness] Attack +29 och sen en bild på Ganondorfs ansikte......... Det gör väll ganska stor skillnad eller :P ?? + en annan där det står [Leg] Attack +12 Det duger väll ? får inte plats med något mer ^^ :P Tror inte att du får någon extra effekt av att ha klistermärken som ger boost i något attribut. Tex om du har en [Arm] +9 och en [Arm] +6, så kommer endast den med +9 att verka på gubben. Däremot går det typ att ha en [Arm] +9 och en [Arm/Leg] + 12, för att få +21 i [Arm] och +12 i [Leg]. Något invecklat, men så är det ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 6 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2008 Nej Nej inte alls inveklat jag har fattat nu för att jag märkte att det inte blev någon skillnad när jag hade 4 st av samma :P Men nu har jag fattat :D Tack för hjälpen ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.