NeedforSpeed Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 Hej jag undrar en sak. Jag har sett många som typ är förvandlade til ett skelett och en pirat.. och hur kan man bli de? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
H2BH Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 Hej jag undrar en sak. Jag har sett många som typ är förvandlade til ett skelett och en pirat.. och hur kan man bli de? Det kan du oftast bli utav "Noggenfogger Elixir" som finns att köpa i Gadgetzan :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2008 Noggenfogger Elixir kan förvandla en till ett skelett, det kan även göra en liten och att man får slowfall i 12 sekunder. Noggenfogger Elixir får man genom ett quest i Tanaris. Savory Deviate Delight är en fisk som förvandlar en till Pirat eller Ninja (Humanform) i en timme, du kan framställa Savory Deviate Delight genom cooking, men receptet är rätt svårt att få tag på. Du kan även köpa ett stack (20 st) på AH. Men det är ganska dyrt. Effekterna förvinner om man dör. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeedforSpeed Skrivet 6 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2008 ok tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg