desertpures Skrivet 4 Juli 2008 Rapport Skrivet 4 Juli 2008 hej jag vet inte vart lumbridge ligger,kan nån visa mig?
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Skrivet 5 Juli 2008 Lumbridge, är stället där du börjar din resa i mainland, alltså när du har kommit ut från tutorial island. Du kan hitta Lumbridge om du öppnar map kartan, du kan även använda magin Lumbridge teleport, du behöver inga items för att utföra den. När du använder den så spawnas du framför Lumbridge castle.
desertpures Skrivet 5 Juli 2008 Författare Rapport Skrivet 5 Juli 2008 omg tack så mycket,hur ska jag kunna tacka dig??
Garone Skrivet 6 Juli 2008 Rapport Skrivet 6 Juli 2008 omg tack så mycket,hur ska jag kunna tacka dig?? Och du kallar andra personer omogna?
desertpures Skrivet 6 Juli 2008 Författare Rapport Skrivet 6 Juli 2008 omg tack så mycket,hur ska jag kunna tacka dig?? Och du kallar andra personer omogna? ôfc. lol
Cleaned Skrivet 6 Juli 2008 Rapport Skrivet 6 Juli 2008 omg tack så mycket,hur ska jag kunna tacka dig?? Och du kallar andra personer omogna? ôfc. lol Snälla. Stick härifrån din äckliga p10a med ett hackad account from sythe. Ge det till kevin igen din feta shemale.
Rekommendera inlägg