Svampen2 Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2008 (redigerat) Vet inte riktigt var den här tråden ska vara :P Redigerat 5 Juli 2008 av Gamer95 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Azzeus Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2008 Haha älskar såna här "Översättnings" videor xD. "I DON'T CARE VEGGIES!!" ahahaah :D :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 6 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2008 "I DON'T CARE VEGGIES!!" Lungt det bästa LOL! Eller " I´ve been throught storage drive in with my friend jin." :P . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 "You Chimp, Amen" hahahhaha jag undrar lite varför nintendo ens gör så här dåliga ljud till.ex i Mario Galaxy så låter det som om peach mumlar när hun pratar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legenden Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 "I DONT CARE VEGGIES" hahahahahaha hysteriskt kul, man tänkte aldrig på det när man spelade. Nu vill jag spela det igen, skulle inte ha sålt det :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 27 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2008 Håller med om att hennes språk verkligen är oförstårbart. Hade inte text funnits hade man inte fattat någonting. Men det kanske inte e meningen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salsamackan Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 Vet inte riktigt var den här tråden ska vara :P :lol: !! "I DONT CARE VEGGIS!" det var ju bäst. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moldorm Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 Strudel pie with pink liquid! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 Jag fattade inte "I DONT CARE VEGGIS!"... :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pillshere Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Vet inte riktigt var den här tråden ska vara :P Jag har sett denna flera gånger och skrattar fortfarande lika mycket ;: Här är en länk till en till: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg