Chihuahua Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 Öh, ja men de flesta gör inte det... ingen i min klass när jag gjorde ett arbete om det t.ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 Öh, ja men de flesta gör inte det... ingen i min klass när jag gjorde ett arbete om det t.ex. alla i min klass kännde till det djuret när jag gjorde ett arbete om de, den ända som inte visste det var vår lärare, hon är helt STÖRD!!! :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 När börjar man med Biologi..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
StriD Skrivet 28 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2004 :blink: JA forska om Sjögurkan , den e typ MONGO munnen på ena sidan , ögonen på andra :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.