zitroz Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Min main är lungt IKE!!! ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ColdIce Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 1 wolf 2 fox 3 falco 4 ike 5math 6 sonic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 1.pit 2.sonic 3.meta knight Mina favoriter. Är rätt bra med alla karatärer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 aa, men det är inte live matcher, det är matcher som spelats tidigare samma dag men du? om du har lagt till mig... ska vi köra nu? *springer till Wii't* Nu funkar det för mig när jag tog bort att man kan kunde göra "spectators" på mina matcher. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 aa, men det är inte live matcher, det är matcher som spelats tidigare samma dag men du? om du har lagt till mig... ska vi köra nu? *springer till Wii't* Nu funkar det för mig när jag tog bort att man kan kunde göra "spectators" på mina matcher. konstigt... dett afunkade inte för mig... hur länge väntade du? o.O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 Min main är lungt IKE!!! ;DSen typ Sonic sen R.O.B. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 aa, men det är inte live matcher, det är matcher som spelats tidigare samma dag men du? om du har lagt till mig... ska vi köra nu? *springer till Wii't* Nu funkar det för mig när jag tog bort att man kan kunde göra "spectators" på mina matcher. konstigt... dett afunkade inte för mig... hur länge väntade du? o.O En halv minut till första kom^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 Fick Solid Snake idag :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 1. Pit 2. Meta Knight Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 Fick Solid Snake idag :wub: tog tid o.O ja klara ut subspace emisary andra dan, låste upp toon link, wholf och jigglypuff dan efter men, men grattis :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 Fick Solid Snake idag :wub: tog tid o.O ja klara ut subspace emisary andra dan, låste upp toon link, wholf och jigglypuff dan efter men, men grattis :D Gud va jag stör mig på dina stavfel! Sorry men shiit alltså! Wolf stavas inte wholf Och Pikachu stavas inte Pikatchu! >.< *Mina* 1.Ike 2.Sonic 3.R.O.B./Lucario! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 (redigerat) Fick Solid Snake idag :wub: tog tid o.O ja klara ut subspace emisary andra dan, låste upp toon link, wholf och jigglypuff dan efter men, men grattis :D Jag fick spelet i måndags 2 dagar...Låste upp Sonic idag oxå :P Redigerat 10 Juli 2008 av EDOBEM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.