Viruz256 Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 Jag älskar den nya grafiken :P Hemsidan är skit snygg. HD för members är otroligt snyggt. Jag sitter nu för det mesta och spelar Runescape 24/7 :P Hmm jag har klart för mig att du har skrevit i en tråd att runescape skulle blir mycket sämre när den nya grafiken kom... Men men älskar den nya grafiken spelar presis som Rapto 24/7<3<3<3 älskar det Ja meh! Man fick ju inte se hur allt skulle se ut, man fick se top 3 bilder.Sen så menar jag att grafiken som f2p den är skit ful, palla spela på sådan grafik. Men HD är ju extremt snyggt. HD är snyggaste som finns ju!!!!!!!! Runescape was always meant to be played full screen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantus Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 Men det kanske är ljusare :student: men t.ex man måste vara member för att logga in på den bästa grafiken och om du har sätt buskarna i lumbridge så är den bara en grön färg och man ser inte ens bladen så buskarna, det gjorde man förut :gitarr: men, lol det är ju bara members beta just nu, snart kommer även non members kunna ha den bästa grafiken... så don´t worry... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imiron Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 bästa uppgraderingen genom tiderna i runescape !! P.S alla gå och se på min film på youtube : Runescape gimme gimme gimme !! Runescape 2 uppdateringen var bättre... Men det här är en god tvåa på listan av bästa uppdateringen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 11 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2008 bästa uppgraderingen genom tiderna i runescape !! P.S alla gå och se på min film på youtube : Runescape gimme gimme gimme !! Runescape 2 uppdateringen var bättre... Men det här är en god tvåa på listan av bästa uppdateringen. Runescape 2 uppgraderingen är den bästa och var den nödvändigaste Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThinkAboutIt Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 Den nya grafiken äger :) Om ni gnäller, prova den nya och sen den gamla, vilken e bäst? Den nya såklart :) Fast det är synd att när man har skillcape och skirt så syns skirten igenom, fast dom lär ju ändra det snart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg