msa Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 var kan man ladda ned windows live messenger (lagligt altsså) för jag råkade radera det när jag skulle instalera ett spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 http://get.live.com/messenger/overview Där hämtar du Live Messenger. Och hur lyckas man "råka" avinstallera live messenger när du ska installera ett anat spel :P? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msa Skrivet 7 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 skulle kopiera filerna till den andra hårddisken och PRECIS då blev det nåt fel så att den slutade mitt i allt och tog bort ca 50 program. för det gick inte att instalera på data d: utan bara på vista os: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 Du kan förresten inte ladda hem Messenger olagligt... Messenger får man dela med sig hur man vill bara man följer Microsofts regler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fabulo Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 det stämmer att man inte kan ladda ner msn olagligt, för det är ett gratisprogram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.