msa Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Skrivet 7 Juli 2008 var kan man ladda ned windows live messenger (lagligt altsså) för jag råkade radera det när jag skulle instalera ett spel Citera
Boffaroffe Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Skrivet 7 Juli 2008 http://get.live.com/messenger/overview Där hämtar du Live Messenger. Och hur lyckas man "råka" avinstallera live messenger när du ska installera ett anat spel :P? Citera
msa Skrivet 7 Juli 2008 Författare Rapport Skrivet 7 Juli 2008 skulle kopiera filerna till den andra hårddisken och PRECIS då blev det nåt fel så att den slutade mitt i allt och tog bort ca 50 program. för det gick inte att instalera på data d: utan bara på vista os: Citera
ELF Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Skrivet 7 Juli 2008 Du kan förresten inte ladda hem Messenger olagligt... Messenger får man dela med sig hur man vill bara man följer Microsofts regler. Citera
fabulo Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Skrivet 7 Juli 2008 det stämmer att man inte kan ladda ner msn olagligt, för det är ett gratisprogram. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.