ColtColaN Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 hej, jag undrar om det är någon som inte spelar cs längre, för isåfall kan jag gärna ta över det acountet :), för mitt är hackat. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 Jag har en; Namn: ILikeToScamPeople Lösen: ButWeDontGot10IQLikeYou. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 Jag har en; Namn: ILikeToScamPeople Lösen: ButWeDontGot10IQLikeYou. windnoob@ Ofta du ger ut acc och pass så lätt. Jag har däremot en men min kompis har spelat rätt mkt och han är typ bannad ifrån de flesta servrarna så det kanske inte är till så stor nytta för dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ColtColaN Skrivet 8 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 (redigerat) Jo jag tar gärna det accountet :D Och vilket spel är det accountet på? Source eller 1.6? :D Redigerat 8 Juli 2008 av ColtColaN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iBye Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Jag har en; Namn: ILikeToScamPeople Lösen: ButWeDontGot10IQLikeYou. windnoob@ Ofta du ger ut acc och pass så lätt. Jag har däremot en men min kompis har spelat rätt mkt och han är typ bannad ifrån de flesta servrarna så det kanske inte är till så stor nytta för dig. Haha, kolla vad han skrev. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 jag har ett acc också Namn:jaggillarostmedscam lösenord:ingenfattarattdettaarettskamt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 Onödig tråd/svar. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg